
Прочетен: 1822 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 14.05.2014 15:14
Спортната политика ни куца в последните две десетилетия.Никой не казва какво точно искаме и очакваме от спорта-здраве,шампиони или и двете.Точно в размиването на границата между правенето на спорт и правенето на спортна политика се коренят много от проблемите на българския спорт.
За да успееш в елитния спорт, се изискват едни качества, а да измислиш и отстояваш национална спортна политика - трябват и други умения.Министерството е призвано само да администрира спорта и да прави спортни политики, но не и да се меси в чисто спортната работа на федерации или клубове. Като, разбира се, контролира харчовете им.
Българският Футболен Съюз координира, регулира, организира, контролира,направлява и ръководи футбола в страната.Той осъществява постоянен контрол върху наличието на условия за придобиване и притежаване на спортен лиценз от спортните клубове за упражняване на футбола, както и относно спазването на правилата за водене на тренировъчната и спортно-състезателната дейност от страна на ръководствата на отделните спортни клубове, от треньорите и състезателите.
УЕФА финансира женския футбол в България, проектът стартира през септември
Проектът за развитие на женския и девически футбол, изготвен от БФС още в началото на тази година, бе официално узаконен и подкрепен от УЕФА и в следващите четири години европейската централа ще подкрепя финансово българската федерация във всяко футболно начинание, свързано с момичета, девойки и жени, съобщи пресслужбата БФС.Основната част от финансирането ще стане чрез програмата за "Развитие на женския футбол" към УЕФА, а за проекта средства са заделени още от БФС и от осемте общини, където ще бъдат изградени първите регионални женски футболни центрове (София, Варна, Пловдив, Велико Търново, Стара Загора, Бургас, Благоевград и Видин).Проектът на УЕФА и БФС ще стартира официално през новата учебна година през месец септември, като сумата, която ще постъпи в централата в София, възлиза на 100 000 евро.Предстои да бъдат направени и курсове за треньори на момичета, девойки и жени, чиито познания и присъствие на събитията в регионалните центрове допълнително ще улеснят развитието на играта при дамите.
II Цели и възможности
Целите на клуба са да са на върха в българското първенство по футбол и достигане до европейската сцена,стабилизиране на финансовото състояние на клуба,намиране на спонсори,които са най-важния финансов източник на един спортен клуб(при добри договори със спонсори биха постъпили добри финанси,които да бъдат инвестирани в клуба),укрепване на спортно техническата база и нейното модернизиране,нова екипировка за отбора и ДЮШ,изплащане на всички дължими суми на треньори и ръководство.
Възможностите пред клуба са развиване на Детско Юношеската Школа за създаване на таланти,привличане на голям инвеститор за изграждане на нова зала или реконстуирането на сегашната,пробив в Европейски турнири и налагането на отбора в България и Европа,което би довело до големи постъпления.Да не забравяме и приобщаването на децата към спорта,чрез различни мероприятия в училищата.
Женският футбол поиска и повече турнири, по-голямо финансиране и телевизионно време от футболните федерации в Европа и в Азия. Претенциите са част от Декларация за развитие, съставена от представители на двата континента на конференция през декември 2013 в Берлин. Декларацията на Discover Football препоръчва националните асоциации да създадат специални отдели за женски футбол и да установят 20-процентна квота за участие на жени в изпълнителните си комитети. До 2015 година средствата за развитие на женския футбол по Програмата за финансова помощ на ФИФА да бъдат увеличени от 15 на 20 на сто, а изразходването им да става при стриктен контрол. Женският футбол трябва да получи и достатъчно телевизионно време, като правата за мъжкия шампионат да вървят заедно с тези за женските първенства. Discover Football призовава националните футболни асоциации да предприемат специални действия за борба с дискриминацията. Организацията предлага да бъде назначен омбудсман, който да се занимава с тези проблеми, а тематиката да бъде застъпена в обучението на съдии и треньори. Футболните клубове пък да получават лицензи само ако прилагат целенасочени мерки срещу дискриминацията.
III.Контролируеми фактори за организацията:
Продуктова политика:
Продуктовата политика се състои в продажбата на артикули с логото на клуба.Стартира и кампания,в която бяха пуснати промоционални карти за фитнеса в комлекс „Академик” на цена 20 лева на месец.
В началото на сезона беше направен каленар на състезателките от отбора,като бяха направени интересни и стилни снимки. За всеки месец от годината беше подбрана различна състезателка.
Ценова политика:
Ценовата политика е свързана изцяло с комплекс „Академик”,като се стремим да предлагаме на желаещите да използват комплекса множесто промоционални карти за различните зали и места за трениране, и така да донесат на клуба необходимите финанси за издържането му.Стремежът ни е да се популяризира спортната ни база,с цел привличането на големи инвеститори и спонсори.
Дистрибуционна политика:
Дистрибуционната политика за момента е свързана издяло с продажбата на артикулите ни единствено в комплекс „Академик”,но за вбъдеще имаме намерения и разпространяването им в цяла София.
Комуникационна политика:
За връзки с обществеността клуб „Академик” ,използва своя уеб-сайт,където се публикуват новини за отбора,както и в своята фейсбук страница,която има хиляди последователи от цялата страна.
© Новините за Украйна
В Германия вкарват в затвора за отказ на...
